O nas

Za MySecondEar stoi silny zespół audiologów i innowatorów, którzy postawili sobie za misję wstrząsnąć rynkiem aparatów słuchowych i wprowadzić trwałe, pozytywne zmiany. Wierzymy, że doskonałe słyszenie powinno być dostępne dla każdego. Pracujemy każdego dnia, aby to umożliwić.

Nasz współzałożyciel i dyrektor generalny Niklas Spichalsky sam nosił aparaty słuchowe przez ponad 20 lat i dlatego aż za dobrze znał trudności związane z ich zakupem.

Od wysokiego poziomu nieprzejrzystości na rynku, przez brak elastyczności, po zupełnie przesadzone ceny.

Aby przeciwdziałać tym wszystkim problemom, założył wraz z Julianem Stechertem firmę MySecondEar. Z pomocą swojego zespołu akustyków, mistrzów akustyki i doradców słuchowych, obaj są obecnie dyrektorami zarządzającymi jednego z najszybciej rozwijających się akustyków w Niemczech.

Tak! Firma jest zarejestrowana w biha - Federalnej Gildii Akustyków Aparatów Słuchowych - która jest organizacją parasolową dla branży aparatów słuchowych w Niemczech. Każdy, kto jest tam zarejestrowany, ma nie tylko umowy ze wszystkimi ustawowymi kasami chorych w Niemczech, ale także cieszy się wysoką pozycją wśród prywatnych kas chorych i samych producentów aparatów słuchowych. Jako Państwa nowy akustyk jesteśmy do Państwa dyspozycji jako partner do rozmów na wszystkie tematy związane z aparatami słuchowymi i ubytkiem słuchu.

Procedura zakupu aparatu słuchowego

Jest to możliwe! Oto kroki, które wykonujesz razem z nami:

1. Prosisz o wycenę wybranego aparatu słuchowego.

2. Twój osobisty protetyk słuchu lub doradca ds. słuchu kontaktuje się z Tobą, aby wyjaśnić wszelkie zaległe pytania. Możesz również skontaktować się z nami bezpośrednio pod numerem +49 30 3080 6040 (Niemcy), +43 720 816056 (Austria) lub +41 43508 46 42 (Szwajcaria).

3. Najpierw wysyłasz swojemu osobistemu protetykowi słuchu lub doradcy ds. słuchu aktualną receptę od lekarza laryngologa wraz z badaniem słuchu drogą elektroniczną.

4. Kiedy dasz zgodę, Twój protetyk słuchu lub doradca słuchowy tworzy dla Ciebie indywidualne zamówienie i wysyła Ci e-mailem odpowiedni link do zamówienia.

5. Po zapoznaniu się ze wszystkim, możesz samodzielnie zainicjować zamówienie lub zrobić to razem z Twoim doradcą słuchowym.

6. Teraz Twoje aparaty słuchowe są gotowe do wysyłki. Na podstawie badania słuchu, aparaty zostaną wstępnie ustawione i wysłane pocztą do Twojego domu.

7. Po otrzymaniu aparatów słuchowych, nastąpi zdalne dopasowanie z osobistą osobą kontaktową z naszego działu akustyki. Procedura zdalnego dopasowania zostanie Ci wcześniej szczegółowo przedstawiona.

Więc widzisz, że zdalne zakupy online w MySecondEar nie są niczym skomplikowanym, a wręcz są niezwykle wygodne! Jeśli chcieliby Państwo rozliczyć zakup aparatu słuchowego z ustawowym ubezpieczeniem zdrowotnym, konieczna jest przynajmniej jedna wizyta w celu akceptacji w jednym z naszych specjalistycznych sklepów. Najlepiej zrobić pierwszy krok i złożyć niezobowiązujące zapytanie! Czekamy na Twoją wiadomość!

Złóż niewiążące zapytanie ofertowe teraz >>

.

Wszystko, co jest potrzebne do uruchomienia aparatów słuchowych. Konkretnie jest to:

  • Pragniony aparat słuchowy
  • Stacja ładująca lub pakiet baterii (60 szt.
  • Eksperymenty
  • Szkła w różnych rozmiarach i kształtach
  • Filtry do aparatów słuchowych
  • Zestaw czyszczący
  • Pudełko do aparatów słuchowych

Wszystko to jest wliczone bezpłatnie, tzn. już wliczone w ceny aparatów słuchowych. Dodatkowo przysługuje Ci sześć lat bezpłatnych regulacji!

Zainteresowany aparatem słuchowym? Wyślij do nas niezobowiązujące zapytanie już teraz!

Wyślij teraz niewiążące zapytanie >>

>.

Tak! Opisany powyżej proces to tylko jedna z możliwości, chętnie przyjmiemy Cię w jednym z naszych specjalistycznych sklepów. Znajdziesz nas w Berlinie Schöneberg (Regensburger Str. 5, 10777 Berlin), w Dortmundzie (Olpe 29, 44135 Dortmund) lub w Hamburgu (Überseeboulevard 2, 20457 Hamburg).

W celu umówienia się na wizytę zadzwoń do nas pod numer +49 30 3080 6040 (Niemcy), +43 720 816056 (Austria) lub +41 43508 46 42 (Szwajcaria) lub napisz do nas e-mail na adres hallo@mysecondear.de. W przypadku zakupu można również zapłacić na miejscu kartą.

Ceny i płatność

W skrócie, to dlatego, że MySecondEar jest wydajny i skoncentrowany na cyfrze.

Na rynku aparatów słuchowych nic się nie zmieniło przez zdecydowanie zbyt długi czas. Kilka firm zdominowało rynek, a tym samym ceny. MySecondEar przeciwdziała temu, stawiając na nowoczesne, efektywne rozwiązania:

Zoptymalizowane procesy

Nasz zespół posiada rozległą wiedzę i doświadczenie w obsłudze klienta online oraz oczywiście w naszych specjalistycznych sklepach. Dopasowujemy aparaty słuchowe zdalnie, elastycznie i niezależnie od lokalizacji.

Bez nadmiernie drogiego marketingu

Nasza reklama odbywa się głównie w internecie i w sieci. Dzięki temu możemy skuteczniej kierować nasz marketing i mamy duże oszczędności. Nie reklamujemy się w telewizji ani w radiu.

Bez drogich ambasadorów marki

Chcemy prowadzić Cię do dobrego słuchu i nie potrzebujemy aktorów czy prezenterów na kontrakcie. Ci często sami nie noszą aparatów słuchowych i są kosztowni.

Przekazujemy ogromne oszczędności bezpośrednio Tobie! Ponieważ jako użytkownik aparatów słuchowych i założyciel MySecondEar, Niklas Spichalsky jest przekonany, że dobre słyszenie powinno być w końcu dostępne i nie powinno być już luksusem!

.

Definicja i zakres zryczałtowanej opłaty za naprawę: Zryczałtowana opłata za naprawę jest jednorazową opłatą dokonywaną przez ustawowe kasy chorych za 6-letni serwis. W przypadku podstawowych aparatów słuchowych (bez dodatkowej opłaty z Państwa strony) wszystkie koszty naprawy są pokrywane w tym okresie. Zryczałtowana opłata za naprawę nie obejmuje aparatów słuchowych wyższej jakości, które zostały zakupione za dodatkową opłatą. Wszelkie dodatkowe koszty naprawy wynikające z wyższej jakości aparatów słuchowych zostaną Państwu zafakturowane. Oznacza to, że cieszą się Państwo najlepszą obsługą i mogą polegać na swoich aparatach słuchowych!

Pokrycie kosztów aparatów słuchowych wyższej jakości: W przypadku aparatów słuchowych wyższej jakości podlegających współpłaceniu, kasa chorych pokrywa stałą kwotę kosztów naprawy w ramach zryczałtowanej opłaty za naprawę. Dodatkowe koszty, w szczególności koszty naprawy wynikające z lepszego sprzętu lub wymiany materiałów eksploatacyjnych, muszą być ponoszone przez ubezpieczonego we własnym zakresie.

Serwis i zalecenia dotyczące nowych zakupów: Zryczałtowana stawka serwisowa kas chorych, która wynosi od 120 do 154,70 euro, obejmuje również prace konserwacyjne i naprawcze. Pod koniec sześcioletniego okresu często zaleca się nowy zakup, zwłaszcza jeśli koszty naprawy przekraczają koszt nowego zakupu. Regularna konserwacja i pielęgnacja, a także konsultacje z protetykiem słuchu w przypadku napraw są niezbędne dla długowieczności aparatu słuchowego.

Opcje płatności i ochrona

Oferujemy różne metody płatności dla Państwa wygody:

  • PayPal (z ochroną kupującego)
  • Klarna
  • przelew bankowy
  • Amazon Pay
  • karta kredytowa

Jako osoba z ustawowym ubezpieczeniem zdrowotnym w Niemczech, płacą Państwo tylko swoją indywidualną dopłatę. Płacąc za pomocą PayPal, korzystają Państwo z ochrony kupującego, która zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo. Jeśli pojawią się nieoczekiwane problemy, mogą Państwo skontaktować się bezpośrednio z PayPal i nie podejmować ryzyka.

Ubezpieczenie zdrowotne

Tak! Jako zarejestrowany akustyk w biha, Federalnym Cechu Akustyków Aparatów Słuchowych, mamy umowy ze wszystkimi niemieckimi, ustawowymi kasami chorych. Płacą więc Państwo tylko różnicę pomniejszoną o dofinansowanie (wkład własny), a my zajmujemy się załatwianiem spraw w Państwa kasie chorych.

Jeśli są Państwo ubezpieczeni prywatnie, to po prostu sami składają Państwo rachunek i otrzymują z powrotem swoje indywidualne dofinansowanie.

.

Zależy to między innymi od tego, w której kasie chorych są Państwo ubezpieczeni. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, najlepiej skontaktować się bezpośrednio z osobistym doradcą ds. słuchu lub zadzwonić do nas pod numer +4143 5084 642 (Szwajcaria) lub +43 720 816 056 (Austria) lub +4930 311 939 65 (Niemcy), jeśli jeszcze nie miałeś z nami kontaktu.

Wysyłka i zwroty

Wysyłamy aparaty słuchowe na terenie Niemiec, Austrii, Szwajcarii i ogólnie na terenie Europy.

W przypadku wysyłki poza Europę najlepiej zadzwonić do nas pod numer +49 30 3080 6040 (Niemcy), +43 720 816056 (Austria), +41 43508 46 42 (Szwajcaria) lub napisać do nas na adres service@mysecondear.de.

.

Wysyłka jest bezpłatna również w przypadku Twoich nowych aparatów słuchowych. Zajmujemy się również sprawami celnymi. Tak więc dla naszych klientów ze Szwajcarii obowiązują również ceny podane na stronie internetowej, całkowicie bez żadnych ukrytych kosztów.

.

Aplikacja aparatów słuchowych jest wysyłana do Ciebie bezpłatnie na terenie Europy. Akcesoria do aparatów słuchowych i baterie są również wolne od kosztów wysyłki, jeśli wartość zamówienia wynosi co najmniej 49€ (99€ poza Niemcami i 149€ w Szwajcarii). Poniżej wartości zamówienia 49€ obowiązują koszty wysyłki w wysokości 4,90€ (9,90€ poza Niemcami i 29,90€ poza UE).

W obrębie UE paczki wysyłamy za pomocą naszego partnera wysyłkowego DHL. Jak tylko nasza paczka zostanie przekazana naszemu partnerowi, otrzymasz od nas potwierdzenie wysyłki na e-mail. W mailu znajdziesz swój numer przesyłki (ID) oraz link, za pomocą którego możesz śledzić zamówienie.

Tutaj możesz przejść do śledzenia przesyłki przez DHL >>

.

Prawo do zwrotu

Tak!

Podczas normalnych faz testowych otrzymasz od swojego akustyka urządzenia testowe. Te urządzenia testowe nie są więc ostatecznymi urządzeniami, które ostatecznie kupujesz. U nas jest trochę inaczej.

Dostajesz ostateczne urządzenie bezpośrednio od nas, ale masz 30-dniową gwarancję dobrego samopoczucia. Jeśli więc w tym czasie zauważysz, że urządzenie Ci nie odpowiada lub powinieneś zmienić zdanie, możesz bezpłatnie wycofać się z zakupu i otrzymać pełny zwrot pieniędzy.

Jesteśmy jednak przekonani, że nie będziesz żałował swojego zakupu. Świadczą o tym również nasze liczne pozytywne opinie klientów. Na przykład na stronie TrustedShops.

.

Gwarancja i ubezpieczenie

Wszystkie aparaty słuchowe Oticon, Starkey, ReSound i Phonak są objęte pięcioletnią gwarancją na urządzenie i baterię. Wszyscy inni producenci oferują dwuletnią gwarancję.

Akcesoria są objęte roczną gwarancją, a części zamienne, takie jak byłe wkładki douszne, są objęte sześciomiesięczną gwarancją.

Nasze aparaty słuchowe są objęte gwarancją na wady materiałowe i produkcyjne od momentu dostawy. Prosimy pamiętać, że uszkodzenia spowodowane niewłaściwą obsługą lub naprawami przez osoby nieupoważnione nie są objęte gwarancją.

Tak, oferujemy również opcję ubezpieczenia Państwa aparatów słuchowych. Współpracujemy z naszym partnerem Alteos, który jest częścią grupy AXA. Mogą Państwo wykupić ubezpieczenie aparatów słuchowych, aby chronić się przed utratą, kradzieżą i nie tylko. Aby uzyskać więcej informacji i wykupić ubezpieczenie, prosimy odwiedzić stronę Alteos Hörgeräte Versicherung.

.

Gwarancje / Ubezpieczenia

Wszystkie aparaty słuchowe objęte są standardowo dwuletnią gwarancją.

Wyjątek stanowią Phonak (od 01.01. 2022), Oticon (od 06.04.2022), Starkey (od 01.05.2022) i ReSound (od 01.06.2022). W tym przypadku wszystkie urządzenia objęte są pięcioletnią gwarancją na samo urządzenie, a także pięcioletnią gwarancją na akumulator zawarty w cenie.

Akcesoria objęte są płaską roczną gwarancją.

Części zamienne (np. eks-słuchawki) objęte są sześciomiesięczną gwarancją.

Tak. Za jednorazową opłatą w wysokości 99 EUR za ucho możesz dodać przedłużenie gwarancji do czterech lat. U niektórych producentów standardowa gwarancja wynosi już pięć lat. Więcej na ten temat można dowiedzieć się z jednego pytania powyżej.

Oferowane aparaty słuchowe objęte są gwarancją na materiały i wykonanie od momentu dostawy. Gwarancja ta obejmuje wady wykonania i materiałów samego aparatu słuchowego, ale nie akcesoriów takich jak baterie, przewody, głośniki, wkładki douszne, osłona przeciwwoskowinowa, etc. Problemy spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, niewłaściwą obsługą lub naprawą przez osoby nieuprawnione nie są objęte gwarancją lub mogą spowodować jej utratę.

.

Naprawy

Jeśli pojawi się roszczenie gwarancyjne, oczywiście zajmiemy się nim bezpłatnie. Bezpłatnie wyślemy Ci urządzenie zastępcze.

2. otrzymasz od nas etykietę wysyłkową do wysyłki Twojego urządzenia wymagającego naprawy, oczywiście bezpłatnie.

3. zajmiemy się obsługą i naprawą.

4. wymienimy urządzenie.

Nawet po okresie gwarancyjnym jesteśmy zawsze do dyspozycji jako Twój akustyk w zakresie napraw.

Jeśli powinieneś zająć się naprawą poprzez jeden z naszych specjalistycznych sklepów, kroki są następujące:

1. Umawiasz się z nami na wizytę w celu naprawy aparatów słuchowych.

2. Jeśli nie możemy zająć się naprawą bezpośrednio w sklepie specjalistycznym, zapewnimy Ci aparat słuchowy do wypożyczenia na czas naprawy Twojego aparatu słuchowego.

3. Zajmujemy się przetwarzaniem i naprawą.

4. Przeprowadzana jest nowa wymiana.

.

Po zakończeniu dwu- lub czteroletniego okresu gwarancyjnego za wszelkie niezbędne naprawy zapłacisz następujące ceny za jeden aparat słuchowy:

Wymiana baterii = 49,00€

Małe naprawy = 59,00€

Duża naprawa = 149,00€

Małe naprawy dotyczą przede wszystkim wad optycznych. Natomiast naprawy duże są konieczne w przypadku usterek złożonych technicznie. Przykładem może być uszkodzony procesor

.

Z niecierpliwością czekamy na Państwa w jednym z naszych specjalistycznych sklepów! Mogą Państwo łatwo umówić się na wizytę, wysyłając wiadomość e-mail na adres hallo@mysecondear.de lub dzwoniąc pod numer 030 31193965.

Obsługa klienta

Możesz do nas zadzwonić pod numer
+49 (0) 30 3080 6040.

.

Kontakt mailowy

Możesz do nas napisać na adres service@mysecondear.de

.