zakres

Te ogólne warunki sprzedaży (dalej: AGB) dotyczą wszystkich naszego sklepu internetowego na www.mysecondear.de umowy między nami,

Mysecandear Audiology Group GmbH

Regensburger Straße 5, 10777 Berlin

Dyrektor zarządzający: Niklas Spiechalsky, Julian Alexander Stechert

Sąd rejonowy Berlin-Charlemtenburg, numer rejestracyjny: HRB 213510 B

Numer telefonu: 030 3080 6040

Adres e -mail: service@mysecondear.de

A ty jako nasz klient.

  • Wszystkie umowy między tobą a nami w związku z umową zakupu wynikają w szczególności z tych warunków sprzedaży, nasza deklaracja akceptacji.
  • Wersja niniejszych warunków ważna po zakończeniu umowy Nie akceptujemy
  • różnych warunków klienta. Ma to również zastosowanie, jeśli nie sprzeciwiamy się wyraźnie do włączenia.
  • Wniosek kontraktu

  • Prezentacja i zastosowanie artykułów w naszym sklepie internetowym nie stanowią wiążącej oferty zawarcia umowy zakupu. Możesz dodać wszystkie przedmioty do wirtualnego koszyka podczas zakupu, klikając „do koszyka” po wezwaniu aparat słuchowy lub akcesoria. Wózek można dostosować w dowolnym momencie przy dodaniu lub usuwaniu artykułów. Aby dostać się do kasy, kliknij koszyk, a następnie przycisk „Till”.
  • Przesyłając zamówienie za pośrednictwem sklepu internetowego, klikając przycisk „Pay Now”, prześlij legalnie zamówienie. Potwierdzimy dostęp do Twojego zamówienia złożonego za pośrednictwem naszego sklepu internetowego przez e -mail. W takim e -mailu nadal nie ma wiążącej akceptacji zamówienia, chyba że akceptacja zostanie wyjaśniona oprócz potwierdzenia dostępu.
  • Umowa pojawia się tylko wtedy, gdy zaakceptujemy Twoje zamówienie poprzez naszą deklarację akceptacji lub dostarczając uporządkowane elementy.
  • Jeżeli dostawa zamówionych towarów nie powinna być możliwa, na przykład dlatego, że odpowiednie towary nie są w magazynie, odniesiemy się do deklaracji akceptacji. W takim przypadku nie pojawia się umowa. Poinformujemy Cię natychmiast i natychmiast zwrócimy się.
  • Zostaniesz poinformowany o możliwych warunkach dostawy i możliwych ograniczeniach dostawy. Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami przez e -mail do service@mysecondear.de

    Polityka anulowania

    Jeśli jesteś konsumentem, masz prawo do wycofania się zgodnie z przepisami ustawowymi:

  • Prawo odstawienia
  • Masz prawo odwołać tę umowę w ciągu czternastu dni bez podawania powodów.

    Okres anulowania trwa czternaście dni od dnia, w którym ty lub osoba trzecia wymieniona przez ciebie, która nie jest przewoźnikiem, który przejął lub przejął posiadanie.

    Aby skorzystać z prawa do anulowania, musisz użyć jasnego wyjaśnienia (z B. List wysłany przez post lub e -mail) o swojej decyzji o anulowaniu niniejszej umowy. Możesz użyć do tego załączonego formularza anulowania próbki, ale nie jest to przepisane. Możesz także wypełnić elektronicznie i przesyłać formularz anulowania próbki lub inne jasne wyjaśnienie na naszej stronie internetowej (www.mysecondear.de). Jeśli korzystasz z tej opcji, (np. Według e -maila) wyślemy ci potwierdzenie otrzymania takiego odwołania.

    Aby utrzymać okres anulowania, wystarczy wysłać powiadomienie do wykonywania prawa do wycofania przed upływem okresu anulowania.

  • Konsekwencje odwołania
  • Jeśli anulujesz tę umowę, mamy od ciebie wszystkie płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, które wynikają z faktu, że masz inny rodzaj dostawy niż ta oferowana przez nas , wybrałem najtańszą standardową dostawę) do natychmiastowego spłaty i najnowszych w ciągu czternastu dni od dnia, w którym otrzymało powiadomienie o odwołaniu niniejszej umowy. W przypadku tej spłaty używamy tego samego sposobu płatności, którego użyłeś w pierwotnej transakcji, chyba że coś innego zostało z nimi wyraźnie uzgodnione; W żadnym wypadku nie zostaniesz oskarżony o opłaty za tę spłatę. Możemy odmówić spłaty, dopóki nie zwrócimy towaru lub dopóki nie dostarczycie dowodu, że zwróciłeś towar, w zależności od tego, który jest wcześniejszy czas.

    Masz towar natychmiast, a w każdym razie w ciągu czternastu dni od dnia, w którym informujesz nas o odwołaniu niniejszej umowy, aby wysłać nam lub przekazać nam. Termin jest zachowany, jeśli wyślesz towar przed terminem czternastu dni.

    Musisz zapłacić za jakąkolwiek utratę wartości towarów, jeżeli ta utrata wartości wynika z obsługi jakości, nieruchomości i funkcjonalności towarów, które nie są konieczne.

    30 dni gwarancji zwrotu pieniędzy

  • GMBH MyseCondear Audiology Group oferuje 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy poza ustawowym prawem do wypłaty. Masz więc 30 dni na testowanie towarów w pokoju w domu. Okres testowy zaczyna się od zachowania towarów. Data dostawy dostawcy usług logistycznych to data otrzymania towaru przez klienta.
  • Jeśli, w przeciwieństwie do oczekiwań, nie powinieneś być w 100%zadowolony, zwrócimy pełną cena zakupu . W tym celu ponosisz odpowiedzialność za wysłanie wiadomości e -mail na adres service@mysecondear.de z wyprzedzeniem, aby odesłać towary z powrotem do nas. Następnie musisz zwrócić nam towar w ciągu 3 dni roboczych. Data wysyłki jest decydująca.
  • Z 30-dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy wszystkie aparaty słuchowe i akcesoria obejmują te, które są częścią podstawowego sprzętu odpowiedniego aparatu słuchowego. Wszystkie inne akcesoria z numerami seryjnymi są wykluczone z 30-dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy.
  • Niekompletne zwroty tymczasowo wykluczają zwrot kosztów do pełnego zwrotu. Cumowania, takie jak baterie i filtry, mogą jedynie zwrócić się na zwrot zamkniętego opakowania zbiorowego.
  • 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy nie dotyczy uszkodzenia wody dla towarów. 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy jest również całkowicie wykluczona w przypadku rażąco zaniedbania lub umyślnego uszkodzenia towarów, za które z nich są odpowiedzialne jako klient.
  • Urządzenia testowe

    Urządzenia testowe nie mogą pozostać u klienta przez dłuższe niż 2 tygodnie po otrzymaniu. Okres testowy aparatów słuchowych nie zmienia się, jeśli akcesoria są w naprawie w okresie testowym.

  • przejmujemy tylko wysyłkę zwrotną urządzeń testowych w Europie i od wartości 49 €. Nie przejmujemy wysyłki zwrotnej z mniejszą liczbą towarów lub poza Europą.
  • Warunki dostawy, płatność przed Kash, Zatrzymanie tytułu

  • Mamy prawo do częściowych dostaw, o ile jest to dla ciebie rozsądne.
  • Okres dostawy wynosi około pięciu do siedmiu dni roboczych, chyba że uzgodniono inaczej. Z zastrzeżeniem rozporządzenia w ust. 3 - zaczyna się od zakończenia umowy (patrz § 2).
  • Jeśli przy zamawianiu należy dokonać płatności, umowa zawiera jedyną rzecz, która jest dokonana przez jedyną rzeczą, która jest dostarczana przez dane banku i wniosek o zapłatę przez nas. Jeżeli płatność nie została dokonana po terminie i dalszym przypomnieniu o płatności, grupa MyseCondear Audiology GmbH rezygnuje z zawartej umowy w wyniku braku zapłaty. W rezultacie zamówienie nie jest dostarczane ani pozostawione do użycia.
  • Jeśli towary są w dostawie i, ze względu na swoją wadę, nie można zostać dostarczone nawet po trzech próbach dostarczenia, zastrzegamy drogę wycofania się z umowy i odliczenia wydatków na wysyłkę podczas zwrotu ceny zakupu.
  • Dostarczone towary pozostają do czasu pełnej zapłaty cena zakupu W naszej nieruchomości zgodnie z §§ 449 BGB. < /li>

    Transmisja testu słuchu jako warunku wstępnego dostawy

  • Aby dostarczyć Ci aparaty słuchowe , potrzebujemy transmisji testu słyszanego (więc -Called Sound Audiogram ). O ile ten test nie został wysłany do nas w ciągu 30 dni od potwierdzenia zamówienia, zastrzegamy sobie prawo do wycofania się z umowy. W takim przypadku zamówienie nie zostanie dostarczone. Jeśli cena zakupu została już zapłacona przez ciebie, zostanie ona zwrócona.
  • aparaty słuchowe Z MyseCondear Group GmbH są indywidualnie przepisywane na podstawie wysłanego testu słuchu. Jeśli istnieje nadwrażliwość (zatem hiperakusis lub rekrutacja), musisz nam powiedzieć przed wysłaniem aparatu słuchowego.
  • Ceny i koszty wysyłki

  • Ceny systemów słuchu oraz akcesoria można znaleźć na stronie głównej i w procesie wymeldowania. All Informacje o cenie są w naszym sklepie internetowym informacje cenowe W naszym sklepie internetowym.
  • Jeśli spełnimy Twoje zamówienie zgodnie z sekcją 4 ust. 1 poprzez częściowe dostawy, koszty wysyłki pojawią się tylko dla pierwszej częściowej dostawy. Jeśli na Twoje żądanie dokonywane są częściowe dostawy, obliczamy koszty wysyłki dla każdej częściowej dostawy.
  • Jeśli skutecznie odwołasz deklarację umowną zgodnie z sekcją 3, możesz poprosić o zwrot kosztów już zapłaconych do wysyłki (koszty zwrotu) zgodnie z wymogami prawnymi (por. W przypadku innych konsekwencji wypłaty Sekcja 3 (2)) .
  • Warunki płatności i opóźnienia

  • Kwota faktury za sprzedaż, usługi i naprawy wynika z płatnika z dostawą/dostawą faktury. Płatności częściowe są możliwe tylko wtedy, gdy zostały wcześniej uzgodnione. Są one najpóźniej z zapłaty, jeśli nie mogą stać się na konsekwencje opóźnienia w ciągu 14 dni od terminu i dostępu do faktury. Nie dotyczy to, jeśli udowodnisz, że nie ponosisz odpowiedzialności za brak płatności. Kwota faktury musi zostać wypłacona w czasie domyślnym. Domyślna stopa procentowa to 5 punktów procentowych powyżej stopy podstawowej w roku.
  • dla klientów ubezpieczonych przez prawo, paragraf 1, po otrzymaniu faktury/towarów. Płacisz tylko różnicę zmniejszoną za dotację (twój własny wkład).
  • Płatność ceny zakupu jest dokonywana przez jedną płatność. Jeśli chcesz dokonać płatności w ratach, skontaktuj się z service@mysecondear.de. W przypadku dostawców trzecich osób, którzy zostali zlecone na przetwarzanie płatności, ogólne warunki mają zastosowanie od tych dostawców.
  • Możesz wybrać cena zakupu oraz koszty wysyłki zgodnie z wyborem naszego procesu płatności określonego w sklepie internetowym określonym w sklepie internetowym . W przypadku upoważnienia do dotacji lub płatności przez Klarna, American Express, Amazon Pay, Apple Pay, Google Pay, PayPal, Shop Pay, EC/Maestro lub Karta kredytowa, będziemy w najwcześniejszym czasie w czasie uregulowanym w ust. 1 . Z wyjątkiem odwołania, przyznana autoryzacja ma również zastosowanie do dalszych zamówień.
  • Offsetowanie i prawo do retencji

  • Nie jesteś uprawniony do liczenia wbrew naszym roszczeniom, chyba że twoje roszczenia wzajemne są ustanowione prawnie lub niekwestionowane. Są również uprawnieni do kompensacji wbrew naszym roszczeniom, jeśli stwierdzasz komplikacje lub roszczenia wzajemne z tej samej umowy zakupu.
  • Jako kupujący możesz skorzystać z prawa do retencji tylko wtedy, gdy twoje roszczenie wzajemne pochodzi z tej samej umowy zakupu.
  • Prawa gwarancyjne

  • Jesteśmy odpowiedzialni za przedmioty dostarczone za niedociągnięcia materialne lub prawne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, w szczególności §§ 434 i nast. BGB. Okres ograniczenia roszczeń ustawowych dotyczących wad wynosi dwa lata i zaczyna się od dostarczenia towarów.
  • Wszelkie gwarancje sprzedawcy podane przez nas w przypadku niektórych artykułów lub gwarancji producenta określonych przedmiotów lub producentów niektórych przedmiotów występują oprócz roszczeń dotyczących wad materialnych lub prawnych w rozumieniu akapitu 1. Szczegóły zakresu takich gwarancji Z warunków gwarancji, które mogą być zamknięte.
  • Jeśli istnieją jakieś wady, które można rozpoznać po otrzymaniu towarów, musisz je wyświetlić natychmiast po badaniu. Wady, które nie są wyświetlane na czas, są uważane za zatwierdzone, a towary są wolne od wad. Jeśli nie ma wady materialnej w ciągu najnowszego w ciągu sześciu miesięcy od przeniesienia ryzyka, uważa się, że sprawa była wolna od wady w przypadku przeniesienia niebezpieczeństwa (odwrotnie z § 477 BGB).
  • Wady należy zgłaszać na piśmie w formie tekstowej zgodnie z § 126b BGB.
  • Odpowiedzialność

  • Jesteśmy wobec Ciebie odpowiedzialni we wszystkich przypadkach odpowiedzialności umownej i niekontraktowej w przypadku intencji i rażącego zaniedbania zgodnie z ustawowymi przepisami dotyczącymi rekompensaty lub rekompensaty za nieudane wydatki.
  • W innych przypadkach ponosimy odpowiedzialność tylko w innych przypadkach - jeśli nie w paragrafie 4 - tylko wtedy, gdy istnieje naruszenie obowiązku umownego, którego spełnienie umożliwia właściwe wdrożenie umowy i że ty i że ty może regularnie ufać jako klient (zatem zobowiązanie kardynalne) i ograniczyć się do wymiany przewidywalnych i typowych szkód. We wszystkich innych przypadkach nasza odpowiedzialność jest wykluczona pod warunkiem rozporządzenia w ust. 4.
  • W szczególności nie ponosimy odpowiedzialności za przypadki, które zostały utworzone z powodu niepoprawnie przenoszonych testów słuchu lub zostały przez nich spowodowane przez klienta. B. Pozostawiając ważne informacje na temat nadwrażliwości.
  • Nasza odpowiedzialność za szkody wynikające z naruszenia życia, ciała lub zdrowia oraz zgodnie z ustawą o odpowiedzialności za produkt pozostaje nienaruszona przez powyższe ograniczenia i wykluczenia.
  • Informacje o systemach słuchu

  • aparaty słuchowe oferowane przez MyScondear Audiology Group GmbH są prezentowane przez Acusticians z MyScondaar Audiology Group Gmbh Li> Li>
  • Mysecandear Audiology Group GMBH oferuje spotkania konsultacyjne z Acusticians Słuchanie w celu ustalenia aparaty słuchowe Po umówieniu się. Te daty są następnie wykonywane telefonicznie lub za pośrednictwem czatu wideo. Ustalenniki słuchowe są ustalane podczas spotkania przez zdalną konserwację. Od daty zakupu aparaty słuchowe Przez okres sześciu lat systemu słuchu za pośrednictwem odległej konserwacji Cena zakupu .
  • Daty konsultingowe oferowane przez Mysecondear Audiology Group GmbH są powiązane z dużym wysiłkiem. Jeśli zatem nie możesz zauważyć uzgodnionej daty, musisz ją anulować co najmniej 24 godziny wcześniej.
  • Ocena utraty słuchu przejmuje wykwalifikowanego akustyka przesłuchania myszynodowego. W przypadku wysokiego stopnia utraty słuchu zarobki i drukowanie uszu odbywają się na naszej stronie w Berlinie lub przez jednego z naszych akustyców w Twojej okolicy.
  • Uwagi na temat usuwania baterii według Battg

  • Bateria zgodnie z prawem baterii (BATTG) to artykuł zużycia w rozumieniu sekcji 92 (1) BGB, ponieważ jego zamierzone użycie jest w zużyciu.
  • Baterie i akumulatory nie mogą być usuwane w odpadach gospodarstwa domowego. Właściciele starych baterii muszą być rejestrowani zgodnie z sekcją 11 (1) s.1 Battg. Akumulatory alkoholowe są rejestrowane wyłącznie za pośrednictwem punktów zbiórki, które są podłączone do wspólnego systemu wypłaty lub własnego systemu powrotu producenta.
  • Możesz odesłać do nas baterie, albo oddać je bezpłatnie. Jesteśmy ograniczeni do akceptacji baterii i baterii, które sami mamy w naszym zakresie.
  • Obowiązujące prawo i miejsce jurysdykcji

  • Prawo Republiki Federalnej Niemiec ma zastosowanie do wykluczenia ustawy o sprzedaży ONZ (CISG). Jeśli złożyłeś zamówienie jako konsumenta i masz swój zwykły pobyt w innym kraju w momencie zamówienia, zastosowanie obowiązkowych przepisów prawnych tego kraju pozostaje nienaruszone przez wybór prawa dokonanego w wyroku 1.
  • Jeśli jesteś kupcem i mieszkasz w Niemczech w momencie porządku, wyłączne miejsce jurysdykcji jest siedziba sprzedawcy Berlin. Ponadto obowiązujące przepisy prawne dotyczą odpowiedzialności lokalnej i międzynarodowej.
  • Rozwiązanie sporów: Komisja UE utworzyła platformę internetową do sporów online. Platforma służy jako punkt kontaktowy dla pozasądowych rozliczeń sporów dotyczących obowiązków umownych wynikających z umów zakupu online. Więcej informacji jest dostępnych pod następującym linkiem: http://ec.europa.eu/consumers/odr . Nie jesteśmy ani gotowi ani zobowiązani do uczestnictwa w procedurze rozliczenia sporu przed komisją arbitrażową konsumencką.
  • Data wersji: 01.05.2022