Sposoby płatności
Płatność kartą kredytową
Przyjmowane są następujące karty kredytowe: American Express, Maestro, MasterCard i Visa.Jeśli zapłacisz kartą kredytową, zostaniesz poproszony o określanie danych karty kredytowej podczas procesu zamawiania. Twoje dane będą oczywiście zaszyfrowane do nas za pomocą procedury SSL. Twoja karta kredytowa zostanie następnie załadowana bezpośrednio, a zamówienie zostanie edytowane bezpośrednio przez nas.
Aby chronić Cię przed nadużywaniem karty kredytowej, możemy również sprawdzić, czy masz sprawdzić dane podczas zamówienia. W takim przypadku otrzymasz wiadomość e -mail do potwierdzenia zamówienia z naszej obsługi klienta. Dalsza procedura zostanie wyjaśniona w tym e -mailu.
Płatność za pośrednictwem PayPal
Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji płatności, zostaniesz przekazany bezpośrednio do PayPal podczas procesu zamawiania. Jeśli jesteś już klientem PayPal, możesz łatwo zarejestrować się i zapłacić za dane użytkownika. Płatność jest szczególnie pewna dzięki ochronie nabywcy PayPal, ponieważ jeśli coś nie działa, otrzymasz pieniądze.
Jeśli zapłacisz z PayPal w MyScondaar, połączymy twoje konto MyseCondear z konto PayPal.
Dla ciebie jako klienta oznacza to, że nie musisz ponownie zarejestrować się w PayPal, gdy robisz zakupy w Mysecandear.
Mysecandear jest zatem możliwe, aby zebrać kwotę z konta PayPal, jeśli towary są faktycznie wysyłane. Wszelkie zwrotu kosztów i dodatkowe płatności mogą być wdrażane szybko i łatwo za pomocą połączonego konta PayPal.
Możesz usunąć ten link w dowolnym momencie lub również użyć innego konta PayPal.
Natychmiast płatność Klarna (debet zapłaty)
Jeśli natychmiast zdecydujesz się na płatność przez Klarna, bank Klarna wykonuje proces płatności za Mysecandear.
Jeśli wybrałeś Klarnę jako płatność podczas zamówienia, możesz natychmiast wybrać opcję za pośrednictwem naszego dostawcy Klarna. Nie potrzebujesz konta w Klarna.
Sofortüberweisung to bezpośredni transfer bankowy, który działa z danymi bankowości internetowej.
Co możesz zrobić, jeśli nie otrzymano żadnego potwierdzenia zamówienia?
Po pomyślnym zakończeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia na podany adres e -mail. Zamówienie zostało następnie zakończone, gdy tylko Mysecondear został wysłany do zamówienia.
Jeśli nie znajdziesz potwierdzenia zamówienia w skrzynce pocztowej, sprawdź również folder spamowy.
Na ogół nie możesz otrzymywać e -maili od Mysecandear? Skontaktuj się z naszą obsługą klienta pod adresem service@mysecontear.de .