Koszty wysyłki i wzmacniacz; Czasy dostarczania

aparaty słuchowe są wysyłane bezpłatnie w Europie. Akcesoria i akumulatory słuchowe są również bezpłatne od wysyłki z wartości zamówienia wynoszącego co najmniej 49 € (99 EUR poza Niemcami i 149 EUR w Szwajcarii). Koszty wysyłki w wysokości 4,90 EUR (9,90 EUR poza Niemcami) mają zastosowanie poniżej wartości zamówienia 49 EUR.

W UE wysyłamy pakiety z naszym partnerem wysyłkowym DHL. Gdy tylko nasz pakiet zostanie przekazany naszemu partnerowi, otrzymasz od nas potwierdzenie wysyłki pocztą elektroniczną. W e -mailu znajduje się numer wysyłki (identyfikator) i link, z którym możesz śledzić zamówienie.

tutaj śledzenie dhl & gt; & gt; < /A>

Zamówienia dla naszych międzynarodowych klientów (poza UE) są wysyłane przez DHL Express Service, dzięki czemu pakiet przybył w ciągu 2-5 dni (z powodu obecnych trudności w dostawie niektóre produkty mogą wystąpić w dłuższych czasach dostawy).

W przypadku zamówień w kraju trzecim pokazujemy VAT/sterowanie na fakturze.

czasy dostarczania

Zasadniczo rozróżniamy aparaty słuchowe i akcesoria lub części zamienne. W przypadku aparatów słuchowych czas dostawy wynosi obecnie około 14-21 dni w zależności od producenta i ubezpieczenia zdrowotnego. W przypadku akcesoriów i części zamiennych czas dostawy wynosi około 2-4 dni roboczych. Jeśli jednak żądany przedmiot nie ma w magazynie, może to zwiększyć czas dostawy do około 7-10 dni roboczych.

Dokładny czas dostawy aparatów słuchowych zależy również od tego, czy są one ubezpieczone prawnie czy prywatnie. Nasza obsługa klienta z przyjemnością to wyjaśni. Możesz osiągnąć to na 49 3080 6040 (Niemcy), +43 720 816056 (Austria) lub +41 43508 46 42 (Szwajcaria).

jak zdobyć rachunek?

Faktura dla Twojego zamówienia zostanie zawarta w pakiecie. Jeśli nie możesz już znaleźć faktury, skontaktuj się z naszą obsługą klienta pod adresem service@mysecontear.de . Z przyjemnością wyślemy Ci fakturę pocztą elektroniczną.