Pakiet wszechstronny: Usługa aparatów słuchowych w Mysecondear
Twoja satysfakcja jest naszą najwyższą pochwałą i nadrzędnym celem naszej pracy! Dlatego nasza obietnica usług dla Ciebie lub aparatów słuchowych obejmuje szereg bezpłatnych ofert. W tym artykule otrzymasz przegląd, na których usługi możesz polegać na Mysecandear.
30 dni praw powrotu
Pomimo najlepszych porad na temat odpowiedniego aparatu słuchowego, pokazuje to tylko podczas noszenia i testowania, czy wybór był właściwy. Jeśli okaże się, że nowy aparat słuchowy nie spełnia wszystkich Twoich potrzeb, możesz odesłać go do nas bezpłatnie w ciągu 30 dni. Oczywiście odzyskujesz pieniądze w całości. Jeśli dokonałeś zakupu na konto i odesłałeś aparaty słuchowe w ciągu 14 dni, twoje konto nie zostanie obciążone. Możliwe jest również wymiana nowego aparatu słuchowego, koszty wysyłki ponosi myse -eandar. Nie ma dla nich żadnych dodatkowych kosztów!
gwarantowane dobrze ubezpieczone
Gwarancja aparatów słuchowych zwykle obejmuje okres 2 lat, dla słuchaczy występuje roszczenie gwarancji na jeden rok. Wyjątki reprezentują urządzenia z Ototon, Starkey i Phonak - tutaj możesz cieszyć się 5 -letnią gwarancją urządzenia i baterii. Istnieje również możliwość przedłużenia okresu gwarancji o cenę 90 € za ucho o 2 lata.
Jak dobrze utrzymujesz również swój aparat słuchowy, strony trzecie spowodowane lub straty mogą wystąpić nieoczekiwanie i prowadzić do nieoczekiwanego stresu finansowego. Dzięki ubezpieczeniom za pośrednictwem Mysecandear masz wybór 3 taryf dla maksymalnej elastyczności. Najsilniejsze taryfy obejmują kradzież, uszkodzenia spowodowane wilgocią (w tym pot), umyślnymi uszkodzeniami i stratą samodzielną. Aby cieszyć się całkowitą swobodą zmartwienia, Oprócz konwencjonalnej gwarancji, należy rozważyć usunięcie ubezpieczenia. Więcej informacji na temat ubezpieczenia można znaleźć tutaj .
.Służba naprawy
Gdy wystąpi sprawa gwarancyjna, Mysecandear przejmuje bezpłatną naprawę aparatu słuchowego. Aby zachować słuch, udostępnij ci urządzenie zastępcze na okres naprawy. Zostanie to wysłane do Ciebie przez post. W pakiecie używanym w tym celu istnieje poślizg powrotny, z którym można wysłać urządzenie do naprawy do nas. Po udanej naprawie wymiana urządzenia zastępczego i aparat słuchowy odbywa się w ten sam sposób. Oznacza to, że nie ma kosztów wysyłki i opakowania.
Jeżeli uszkodzenie nastąpiło poza okresem gwarancyjnym, pozwalamy sobie na obliczenie:
- Zmiana baterii: 49,00 €
- Mała naprawa (np. Rekompensata za wady optyczne): 59,00 €
- Większa naprawa (np. Z wadliwym procesorem): 149,00 €
Usługa na stronie